26 March, 2008

我算什麽?

我在你心中的位置是什麽?
是不是你需要我的時候,我就一定要出現?
不需要我的時候,就把我丟到一旁?

我不想要儅這樣的人!
我不想要讓自己不快樂!
我不想要把自己貶低下去!

我要做我自己!
不想做的事就直接拒絕
不想要勉強自己做不喜歡的事

其實我把你當成是我很在乎的人
你爲什麽就可以把這回事當成是理所當然呢?
請你要知道我沒有義務要對你那麽好的!

我心裡很難受有誰會懂?
這已經不是第一次了!
是我的錯嗎?
是我太小氣嗎?
是我太小心眼嗎?
是我應該要檢討嗎?

結論是:
人家都不希罕你對她所作的一切,所以以後不要再那麽雞婆了!!

3 comments:

Anonymous said...

hey dear...me very long time din visit to your blog dy ...
but can i know what happen to u ?
i am very sorry that i was very busy this few week, so....
anywhere,i still hope that i can share some of ur burden ...
look towards our monday dates...

~apple~

- said...

apple,
hi~~~ ya lu, u noe also :(
but finally see u ad :)
wanna noe, i tell u personally ya? cum 2 me thn i'll let u noe abt it de...
sure, we're same as before no changes ya...
tq 4 gv me a wonderful dinner and pasar malam too!!!

miss ya@@
take care oh

Anonymous said...

dear...we all have to think positively ....add oil~
will be support u always ~

~apple~