31 October, 2006

心中の刺


是不是昨天我记不起
思绪开始因你而混乱
偶尔的想念不断逐增
开始慌张的这颗心
也许没什么,只是我多虑
我不断提醒自己的模样多么勉强
是爱吗?如果你我一样就开始了吗?
心中是想要爱你
想要全世界都听见似的大喊
为什么我现在才听见
为了让彼此相遇,此刻才找到爱
如果我想要说明我心意
只能让你成为我,来感受我的心
我已在你心里,就像我的心中已经有你
也许我们已经被彼此驯服
是爱吗?如果你我一样就开始了吗?
心中是想要爱你
想要全世界都听见似的大喊
为什么我现在才听见
为了让彼此相遇,此刻才找到爱
想想看,在那么多的瞬间里面
曾有多么的心动
迟到的时间,用我更加爱你当补偿
让我们一起,把只能回忆的记忆当作礼物
不要从我身边离开,哪怕只是一瞬间
请在我身边停留
我是多么的,是如此深深的,已经,爱着你…只爱你…


this is One Of the kOrean sOngs Of the year 2OO6 drama series - 《宫》野蛮王妃…this drama series quite interesting and funny…hehe…

actually here are the wOrds that I first saw this lyrics wanted tO share with u guys…when lOving cOuples in lOve fOr many years, sOme Of them will started tO dO many wrOng things, fOr example: hurt the persOn that they lOve the mOst, they knew that when they stepped in the wrOng path they will regret fOr the rest Of their life but they still want tO try, after that they will seek fOr fOrgiveness…even mOre painful was he didn’t feel that he was in the wrOng and didn’t cOme tO explain what he had been dOing…sO heartless

1 comments:

Anonymous said...

hei, b'dae gal, how was ur b'dae tat spent wif ur family? 2day is ur 18th years old b'dae, can u pls dun write smt tat is so meaningless? all tis things past liao rite? so dun b sad liao la...

actually, u both had a nice n sweet memories b4 thn u muz b more steady ok? dun let d bad girl laugh at u ya..i noe y u sad, cos he betray u 1st...

but anyway, i'm here to say HAPPY BIRTHDAY to you...b happy n smile alwaz...dun think so much la...u still got me ma rite? dun 4get i'm ur lucky star