24 March, 2007

快樂很偉大

我不懂應該要怎樣開始寫?
好像蠻久醬?沒有更新了
大家有沒有想我丫?
我真的有夠不要臉咯!
不好意思啦…
挖哈哈~沒辦法啦!
寫部落就是要有跟讀者有互動
這只是我個人的想法
這樣的話讀的人就會讀得開心
寫的人更加倍的開心…happy happy^^
目前考試考了四科所以還剩下兩科
很難嘞,大多數我都是凴直覺在做答 ::>O<::
完蛋了!我真的完了。
神啊~救救小女子我吧!

我的朋友今天回家看的爸爸媽媽了
超羡慕 @_@
令我大跌眼鏡的是:開車哦。
雖然把聯想在一起有點不搭
但是畫面是有看頭啦。
放心丫…hehehe :)
想知道爲什麽有看頭嗎?
因爲畫面很新鮮也很難的。(//…冷)
我的另一個朋友更可愛
跟我一起站在馬路上足足等一個人
我們等了兩個小時哦
你們說我們是不是笨笨的…傻傻的…
回想起來,
真的有夠瞎~
蝦還蠻好吃的。(我知道不好笑//…廢)
我有個朋友太可愛了
我打電話給手機
也打去家都沒接
我覺得我不應該去
因爲我…万万沒有想到在睡覺zzZ
我真得很不好意思
我錯了~
我來錯時間了
從睡夢中驚醒
對不起 *O*
我的另一個朋友也超可愛
雖然我們不常聚在一起
有時候我們的距離很近
可是有時候看起來很遠
最近我們網上聊天
我們就像回到最初
我們剛剛才認識一樣
我們大家都很想
我們當然很樂意
隨時歡迎的回來
我們這扇門隨時歡迎哦!
放心吧?
累了
我們這裡有很多個肩膀
隨時讓依靠呀。

8 comments:

Anonymous said...

vn

- said...

anonymous,

may i ask u a question???
wat is 'vn'???

Anonymous said...

chongdie,
thanks u all..
really thanks!
i really appreciate it..
appreciate wat u all had done!!
thanks my friend!!!

@@SwEet mEmoRies@@

- said...

hehe...no thanks ya^^

rmb no matter where u go, v guys'll miss u de ya...

take care ohh~

Anonymous said...

eh emm...

izit very funny?... drive only mar.. how come 不搭?!... hai yo.. 畫面sure是有看頭啦! haha.. initial G mar.. (go to c tat photo in my blog lar) :-p
wakaka...

from: mandyals

- said...

mandyals,

i juz feeling got a little bit not ngam only, haha^^

okay, after finish this post i will go to ur blog ya...be patient ya...wakakaka =P

Anonymous said...

sorry,i late di ...~blek~
haha~y u say me cute ?i will pai seh de leh ...hehe
but hor i oso feel that i very cute de...not only u say me cute only haha....
actually we not "bai chi " la...is only got BODOH la...haha

from:~apple~

- said...

apple,

wakaka^^...erm, is you BODOH, i am stupid...

because i like english word ya...=.='''

but i think this is the first time and it will also be the last time for me by waiting...

next time, i will be late for meeting as well wahaha :) then that is the time for the people to wait me =P