10 June, 2008

病毒爆发

試著讓自己站在平衡綫上
想讓這一切公平一點
可是我捨不得 Say Goodbye

看著自己的腳步一步一步
將錯就錯又重蹈覆撤
一次又一次 I am badly hurt

我當然想好好地過每一年
也許你覺得很 Crazy
But I want to try till the end of the day

我不知道究竟哪裡出了錯
你們都說得有道理
我想是時間回不去了 I can’t turn it back again

給自己 給彼此 one more try
這是最後的承諾了
值不值得對我而言已太遠
因爲我開始了

不是說放手就可以放手的
不是說忘記就可以忘記的
因爲我不想離開

眼淚不停在流
不是因爲我愧疚

堅強是因爲我對得起自己
雖然我很笨
但是 is all right

已經明白
我知道我自己要什麽
一個堅定的未來


後悔 I will handle myself
Please don’t worry

請不要為我煩惱

如果我造成你的負擔
我能做的只是一句 Sorry
你要開心哦!

我需要你的幫忙
你能給我你的援助嗎?
我能給的只是滿滿的 Thank You Very Much

最後一句 I love You.

8 comments:

mandyals said...

galz,

i wont feel "fan"...
don worry, no matter how, i'll stay beside u...
jus follow the way that u think to go, fight for it! k?

i would like to give u a hand, don pai seh, jus use it... k?
i must let u pass it!! understand? hehe...

welcume n i lap u too!!!
jia you!!!

Anonymous said...

翅膀上的伤口给它时间去愈合,收起翅膀不代表你将停止飞翔,而是在寻找另一个飞往幸福的方向.给你一个幸福得拥抱,答应自己会幸福的微笑 ....

Anonymous said...

人生不像彩排,不能再次重来。勇敢面对未来,自制生命色彩。不要害怕失败,心中必有快乐。不要害怕伤心,伤心既是成长。不要害怕痛苦,要学苦中作乐!

Anonymous said...

blur gal
dun worry
jia you ....

- said...

anonymous, (twice)
same person izit?

ur words is really meaningful to me.
i'll bear it in my mind everytime when i reach difficulty.

thank u very much.

may i noe who r u? ^^

- said...

stupidity,

ur words tat u gv me is my strength to pull it over in tis situation.

thx ^^

- said...

mandyals,

i let u down rite?
so sry.
i also dun noe y i'll becum like tis.
maybe i change into another person ad.

=(

mandyals said...

no wor.... when was it happened? u din let me down at all... jia you ya!! support u always... ^^